SULLI'NİN DOĞUM GÜNÜ!

Bugün benim için çok önemli. Nedenini bir çoğunuz biliyorsunuz ^^ Bugün SULLI'nin doğum günü. Arkadaşlar biraz garip karşılayabilirsiniz (Bunu garip karşılayan arkadaşlarım olduğu için söylüyorum) Sulli'ye olan sevgim bir başka. Bu o benim idolüm kadar basit yada o kadar çok seviyorum ki resmen hayatımın anlamı gibi saçma bir şekilde açıklanacak bir durum değil. Kore ile ilk tanıştığımda bir sürü kadın ve erkek  oyuncu, idol tanıdım ama hiç biri Sulli gibi olamadı. Nasıl anlatılır bilmiyorum ama gerçekten bu farklı birşey. Yabancı bir insana bu kadar çok değer vereceğim yada yıllardır tanıyormuşum gibi hissedeceğimi aklımın ucundan bile geçirmezdim. İnsanlar kadınların erkeklere erkeklerinde kadınlara olan ilgisini benimsemişler sadece.(Yanlış anlaşılmasın bu arada eşcinsellik falan yok :D) Demek istediğim telefonumun ekranında Sulli'yi gördüklerinde 'Eee bu kız?' tepkisini almaktan sıkıldım. Ne var yani kızım diye sadece erkek sanatçılara mı değer vereceğim? Demek istediğim bu.


Şimdi sadede gelirsek Sulli benim hayallerimde büyük role sahip ve bugün onun doğum günü.
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN HAYALLERİMİN MERKEZİ! NİCE SENELERE GÜZEL İNSAN...




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

VARSITY ÜYE TANITIMI

KILL ME HEAL ME RÜZGARI

SM Entertainment'ten Sürpriz !